Rychlý kontakt

Reklamační řád

Odstoupení od smlouvy

Nákupní řád

Právní doložka

Ochrana osobních údajů

Inspirace na našem blogu

Zasíláme i na SLOVENSKO!

Exkluzivní svíčky Villa Collection

Doporučujeme nahlédnout do sekce dekorativní svíčky, vonné svíčky a vonné vosky do aromalamp.
Svíčky jsou krásným dekorativním prvkem Vašeho interiéru, nebo hezký dárek pro Vaše blízké.
Více o našich svíčkách, včetně bezpečnostních rad a pravidel naleznete zde.

Skandinávské a vintage bytové doplňky a dekorace pro Váš útulný domov, zahradu i terasu jedině od La Déco.

Lucerny a svítilny

Romantické kovové i dřevěné lucerny a svítilny pro Váš dům, byt,  terasu i zahradu na LADECO.CZ.


Originální a vkusné bytové doplňky a dekorace pro Váš dům, byt i zahradu na DEKORACE.CZ.

ZBOŽÍ V AKCI

Cena vč. DPH 179,00 Kč (6,86 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 49,00 Kč (1,88 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 229,00 Kč (8,77 EUR)
skladem

KONTAKTY

Gabriela Hudáková - La Déco
Ve stráni 630
471 24 Mimoň
tel: 723 769 088, 723 827 031
info@ladeco.cz

DOPORUČUJEME

Cena vč. DPH 89,00 Kč (3,41 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 179,00 Kč (6,86 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 199,00 Kč (7,62 EUR)
skladem
Facebook

» Doprava po ČR

Při objednávce nad 2500,- Kč vč.DPH je doprava spol PPL a Českou poštou po celé ČR zdarma!

Zboží doručováno firmou PPL

PPL :  89,- Kč

  • doručení následující den od pondělí do soboty, více o sobotním doručení zde
  • emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin
  • ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde
  • možnost doručení zásilek do sítě PPL ParcelShop
  • pojištění do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění (více info zde)
  • možnost inkasa dobírky v hotovosti nebo platební kartou v maximální výši 200 000 Kč (platí pouze pro smluvní zákazníky)
  • elektronické potvrzení o doručení

Zboží doručováno Českou poštou

1) Balík do ruky  :  125,- Kč

  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Sledujte zásilku v systému České pošty - Sledování zásilek (Track & Trace).
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
  • Adresáta informují o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • Česká pošta s adresátem  neustále komunikuje. Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence Vám jej uloží na poště.

2) Balík na poštu : 115,- Kč

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.

3) Doporučený balíček : 75,- Kč

  • Služba, jejímž prostřednictvím můžete zasílat dokumenty i jiné drobné předměty malé hodnoty. Česká pošta odpovídá za případnou ztrátu zásilky, poškození nebo úbytek obsahu zásilky až do výše 520 Kč.
  • Sledujte zásilku v systému České pošty -  Sledování zásilek (Track & Trace).
  • Maximální hmotnost 2 kg!!!

4) Doporučené psaní - bublinková obálka - platba předem na účet  : 54 Kč

  • Lze zasílat pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 4 cm, pouze do hodnoty 500,- Kč a nelze označit jako "Křehké", není zde garance doručení do druhého dne. Nelze na dobírku. V bublinkové obálce nebudeme zasílat křehké zboží jako hrnečky, misky a pod.!!!!!!!!

V případě zásilky těžší jak 15 kg si vyhrazujeme právo upravit cenu poštovného, budete o tom informování e-mailem, před odesláním zboží.

Důležité informace!!
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,- Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

Zákazník (kupující) by měl ihned po převzetí a ve vlastním zájmu prohlédnout zboží.
Pokud přepravní obal výrobku vykazuje viditelné poškození, zákazník  zkontroluje stav zboží uvnitř přepravního obalu a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zákazník má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je na toto poškození pojištěno. Pokud zákazník podepíše přepravní list,  souhlasí tím s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.

Převzetí zboží od dopravce:
Zákazník  je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud  zjistíte viditelné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka je pečlivě přelepena do kříže naší originální lepící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, nebo jinak poškozená, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat  telefonicky na nebo e-mailem. Pokud tyto doporučené kroky zákazník při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

  • Doporučený postup v případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
  • v případě dopravy službou PPL:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 840 775 775840 775 775

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. Budeme se snažit řešit vzniklou situaci v co  nejkratším možném čase. Více viz. "Reklamační řád"

Termíny dodání zboží

  • Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 24 hodin od učinění objednávky, je-li skladem.
  • U zboží na objednávku je dostupnost počet dní, které potřebujeme k tomu, abychom Vámi objednané zboží dopravili k nám na sklad. Je uváděna v pracovních,  nikoliv kalendářních dnech a je orientační. Poté je ihned zboží rozesíláno k Vám. I když se snažíme objednávky vyřizovat a kompletovat co nejrychleji, na dostupnost zboží má vliv několik dalších faktorů, které my neovlivníme - např. inventury a dovolené u dodavatelů, různé svátky u zahraničních dodavatelů, rychlost odeslání objednávky dodavatelem a v neposlední řadě rychlost doručení. Proto dostupnost je ORIENTAČNÍ a je potřeba počítat s tím, že může být delší, než je uváděno. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat zálohu a to  platbou předem na účet při objednávce zboží v hodnotě nad 1.500,- Kč. O stavu Vaší objednávky budete neustále informováni!!
  • Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat e-mailem, nebo telefonicky.

 

La Déco, Gabriela Hudáková, Ve stráni 630, 471 24 Mimoň, e-mail: info@ladeco.cz,
telefon:
723 070 961.

V Mimoni,  dne 01.01.2016

Změny vyhrazeny.



 

ZTIyMDlmNT