Rychlý kontakt

Reklamační řád

Odstoupení od smlouvy

Nákupní řád

Právní doložka

Ochrana osobních údajů

Inspirace na našem blogu

Zasíláme i na SLOVENSKO!

Exkluzivní svíčky Villa Collection

Doporučujeme nahlédnout do sekce dekorativní svíčky, vonné svíčky a vonné vosky do aromalamp.
Svíčky jsou krásným dekorativním prvkem Vašeho interiéru, nebo hezký dárek pro Vaše blízké.
Více o našich svíčkách, včetně bezpečnostních rad a pravidel naleznete zde.

Skandinávské a vintage bytové doplňky a dekorace pro Váš útulný domov, zahradu i terasu jedině od La Déco.

Lucerny a svítilny

Romantické kovové i dřevěné lucerny a svítilny pro Váš dům, byt,  terasu i zahradu na LADECO.CZ.


Originální a vkusné bytové doplňky a dekorace pro Váš dům, byt i zahradu na DEKORACE.CZ.

ZBOŽÍ V AKCI

Cena vč. DPH 49,00 Kč (1,88 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 169,00 Kč (6,50 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 229,00 Kč (8,80 EUR)
skladem

KONTAKTY

Gabriela Hudáková - La Déco
Ve stráni 630
471 24 Mimoň
tel: 723 769 088, 723 827 031
info@ladeco.cz

DOPORUČUJEME

Cena vč. DPH 159,00 Kč (6,11 EUR)
skladem
Cena vč. DPH 1 099,00 Kč (42,25 EUR)
do 14-ti dnů
Cena vč. DPH 789,00 Kč (30,33 EUR)
do 14-ti dnů
Facebook



Reklamace zboží


Zákazník (kupující) by měl ihned po převzetí a ve vlastním zájmu prohlédnout zboží.

Pokud přepravní obal výrobku vykazuje viditelné poškození, zákazník  zkontroluje stav zboží uvnitř přepravního obalu a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zákazník má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je na toto poškození pojištěno. Pokud zákazník podepíše přepravní list,  souhlasí tím s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.

Převzetí zboží od dopravce:
Zákazník  je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud  zjistíviditelné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka (mimo obálky) je do kříže přelepena naší originální lepící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, nebo jinak poškozená, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat  telefonicky na nebo e-mailem. Pokud tyto doporučené kroky zákazník při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

  • Doporučený postup v případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
  • v případě dopravy službou PPL:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775844 775 775
  • v případě dopravy službou DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700841 700 700

Ve všech těchto  případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. Budeme se snažit řešit vzniklou situaci v co  nejkratším možném čase.

Záruční doba
Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruční lhůta začíná běžet převzetím a zaplacením zboží zákazníkem.
Záruka se nevztahuje na poškození v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku nebo v důsledku nesprávného užívání.

Údržba zakoupeného zboží: Veškeré zboží slouží především jako dekorace, při čištění či udržování tohoto zboží je tedy třeba postupovat s ohledem na tuto skutečnost. Keramiku  a porcelán z je možné umývat v myčce nádobí. U textilu je vždy uvedena informace o vhodném způsobu praní. Ostatní dekorace a doplňky čistěte pouze navlhčenou textilií nebo se předem informujte u prodejce o správné údržbě. Při nesprávném postupu údržby (použití horké vody, drsné houbičky, myčky, saponátu apod) prodejce neručí za případné škody a změny stavu produktu a není možné tyto vady reklamovat! Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodejce e-mailem nebo telefonicky.
Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy běžným obchodním balíkem na adresu: La Déco, Gabriela Hudáková, Ve stráni 630, 471 24 Mimoň.
Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží a popis závady. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na přiměřenou náhradu tohoto dopravného.
V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího doručení.


Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

UPOZORNĚNÍ: Barevnost produktů, které jsou dodavateli dodávány v různých barevných provedeních bohužel nemůžeme ovlivnit. Na odlišnou barvu proto nelze uplatnit reklamaci. Obrázek u produktů je pouze orientační a nemusí vždy odpovídat skutečnosti.

Zde uvedený reklamační řád nabývá účinnosti dne 01.01.2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

V Mimoni, dne 01.01.2015

La Déco, Gabriela Hudáková
Ve stráni 630
471 24 Mimoň
tel: +420 723 070 961

info@ladeco.cz

optimalizace PageRank.cz

 

 

MmIyMm